Äckliga flugor

I morse när jag vaknade möttes jag av ett gäng bananflugor. De är det äckligaste. De flyger runt kring fruktfatet och det är inte ens någon dålig frukt i. Allt är nytt!

Jag har fått höra att man ska blanda lite vinäger och diskmedel i en liten kopp och då går de glatt ner och besöker detta och på så sätt bli av med dem. Och jag är nära den lösningen just nu. Fy vad äckligt. Är det bara några stycken är det en sak men när det kommer ett stort moln av dem, blää!

Jag fick fångat två av bovarna på bild. Träffar ni dem kan ni ju be dem sällt att flytta in till er i stället så jag slipper dem.






    // Tjejen bakom Fuck You, I won´t do as you tell me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0