Design funderingar

Jag sitter här och funderar på vad jag ska ha för design och utseende på bloggen. Lite kommer göras nu och resten någon annan gång. Det kommer ta tid innan jag är nöjd. Men många beckar små heter det ju.


Men helt nöjd kan man väl aldrig bli. Det finns alltid något mer man vill ha eller något man vill förbättre ytterligare.

Hur var det inte senast du köpte något? "Jag vill bara ha en sån sen har jag allt" När du väl hade en sån, hur länge varade den där jag-har-allt-känslan?

Det finns alltid något man vill ha eller något man vill ha mer!


                                           // Tjejen bakom Fuck you, I won´t do as you tell me.

Kommentarer
Postat av: CLASSY - TÄVLING PÅGÅR!

Bra där! ;)



Haha, helt ärligt så vet jag inte hur jag skulle reagera om någon kom fram å gjorde det :P

2010-08-09 @ 23:53:16
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0