God kväll!

God kväll till er alla och välkommen till min blogg.

Jag går rakt på sak, det är så det ska vara!
Jag har tröttnat på allt puttinuttigt i rosa och alla kläder, smink och annat man ser i alla bloggar och nu vill jag se något annat.
Jag hoppas att denna inte blir som att andra bloggar som finns. Det är inte min mening i alla fall. Jag vill ha en egen och inte en som ser ut och har samma innehått som din!

Jag kommer inte ha rosa bakgrund! Även om det är det som förväntas av mig för att jag är tjej. Det finns finare färger.

Jag kommer inte lägga ut hela min garderob och hur jag ser ut varje dag. Ni skulle redan sett allt efter en vecka ändå :)

Ni förstår nog vad jag menar. Jag vill ju inte tro att någon av er inte skulle göra det i alla fall.


                                            // Tjejen bakom Fuck you, I won´t do as you tell me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0