Inte en jävel kan räkna!

Detta är lite intressant. Men inte någon som varit här inne och läst kan räkna. Eller använda miniräknare för den delen heller. (ingen har svarat på frågan i min tävling i inlägget innan)

Det kan ju inte vara något annat. Eller hur? :P

Alla har kommit in och vänt eller så har de kommenterat något annat. Det är lite spännande. I värsta fall måste jag förlänga tävligngen men det gör inte mig någonting.

Jag funderar starkt på om det var fööör jobbigt för folk att räkna. Borde jag kanske skrivit 1+1 i stället? Någon som har något bra svar på frågan.

Att folk kommer hit in och inte läser det tror jag bestämt inte på. Det finns dem som gör det, det vet jag!

Har ni orkat läsa ända hit ner så är ni inte dåliga. Grattis. Då kan jag även meddela att jag ofta är väldigt ironisk i mina inlägg. Jag måste kanske gära ett inlägg och berätta det någon dag, lite kort då såklart för dem som inte läste detta inlägget ända ner hit. Är det så att du läst inlägget ända ner hit kan du väl slänga in en liten kommertar om vad som helst. Bara så jag vet att det även finns läskunniga bloggläsare. :P


Är jag inte rolig. Jo... Kolla klockan annars. Ja, precis. Jag ÄR trött!



                                                          // Tjejen bakom Fuck You, I won´t do as you tell me!

Kommentarer
Postat av: Teresia

1+1=2 ;)

2010-08-25 @ 14:17:09
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0