Jä**a motorcyklister

Ja, kanske inte alla. Jag riktar mig egentligen till de två dumhuvudena jag mötte igår när jag var ute och körde. Suicidala människor som kan tänka sig att skada andra borde inte köra alls. Inte heller ha körkort.

Hade jag haft möjlighet att väja hade jag gjort det. Men har man en bergsvägg på högersidan och de kommer mitt i vägen är det inte mycket att göra. Oj vad de ryckte i styrena. Och tur var det. Annars hade det smällt, ordentligt!

Idioter som tror de äger vägen är vad de är. De förstör ju för alla andra som försöker köra ordentligt.


                                                                             




                                                                 // Tjejen bakom Fuck You, I won´t do as you tell me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0