Jag har ett super tips till er!

Jag tänkte komma det ett tips till alla läsare.

Det är så att jag tänkte lära er lägga till hemsidor i dina favoriter på datorn. Det är ju väldigt dumt att ni skulle glömma bort en mycket bra blogg för att namnet t.ex. är väldigt långt.

Mitt blogg namn är ju väldigt långt. Titta efter själv. Men då tänkte jag ge dig lite tips så att det blir lättare att komma ihåg det. Många av bloggläsare är säkert 14 år gamla och bor hemma hos sina föräldrar. Översätt mitt bloggnamn till svenska så har ni en mening som ni antagligen använder ganska mycket till dem.

Tillbaka till hur man lägger till i favoriter. Jag lovar dig, det är enkelt. Till och med den sämsta klarar det. Det går bara på några sekunder.

Tryck på “Favoriter“. Det brukar vara en liten gul stjärna bredvid ganska långt upp i internet menyn. Du borde hitta den nu. En ny ruta kommer fram.

När den nya rutan kommit fram finns det en knapp som heter “Lägg till i favoriter“. Den trycker du på sen. En ruta kommer då upp igen.

Det sista du måste göra är att klicka på knappen lägg till som kom upp i den nya rutan.

Sen är det färdigt. Då har du en av de bättre bloggarna inlagd som favorit på datorn.


                                                              // Tjejen bakom Fuck You, I won´t do as you tell me!


Kommentarer
Postat av: Mia

Vad glad jag blir! TUSEN tack! Stooor kram// Mia - MySketches

2010-08-18 @ 00:29:04
URL: http://mysketches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0