Mitt besök på skansen

Tänkte lägga upp ett fåtal bilder från mitt besök på skansken.

Skansken var mycket trevligt att besöka även om det inte var mitt första besök där. Men den här gången gick det runt ordentligt och kikade på massa djur och utsikter över Gröna Lund. Jag fick även provridit den stora dalahästen med mycket gott resultat.

Första bilden är utsikten över Grönan.




Nästa kort föreställer en liten liten skansenby. Tänk om man bodde så idag. Eller hade ett sånt ställe ute i skogen. Då skulle jag vilja leva mig in i det och för ett tag leva så sm de gjorde då. Med allt vad det innebär. Och lite påhitt också såklart för att det ska bli så intressant som möjligt.





Sen tittade jag som sagt på alla små och stora djur. Detta beundrandsvärda djuren fick jag en fin bild av när det passade på att ta sig en slurk vatten.



Man kan ju undra när man ska få se något sånt ingen.


                                                                  // Tjejen bakom Fuck You, I won´t do as you tell me!

Kommentarer
Postat av: Jenny

mysigt med Skansen :)

2010-08-22 @ 22:33:19
URL: http://cordell.blogg.se/
Postat av: lovisa

rubriken p din header kommer det från en låt?:P killing in the name of?

2010-08-23 @ 09:19:11
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0