NI SYNS JU INTE!

Det går mot mörkare tider.

Jag var ute igår kväll vid 9-tiden och körde bil och det var nästan helt mörkt. Det som förvånar mig är att cyklister och fotgängare inte märkt av att det blivit mörkt än.

Ni syns inte. Det är LAG på att ha lampa på cykeln. Det fanns inte. Inte heller refleker på varken cykel eller person. Fotgängare gjorde inget för att synas dem heller.

Öppna upp era ögon och titta en gång till. Det är mörkt.

SKAFFA REFLEX!!!
Inte snyggt?? Jo, men det måste väl ändå räknas som bling bling.

Reflexer ska användas när det är mörkt året om, inte bara i December.





// Tjejen bakom Fuck You, I won´t do as you tell me!


Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Tack så hemskt mycket! :)



du har så rätt! Jag har ett litet reflexspöke som jag brukar dra fram ur fickan när det är mörkt.

2010-08-21 @ 15:35:06
URL: http://ninai.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: ja eller hur! allt bra då? kram

2010-08-21 @ 18:18:56
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0