Nu är det snart val

Valet 2010.

Det ska bli så intressant att se hur det går, för det finns inget vettigt att rösta på i år.

Ett parti säger en sak och jag håller med. Samtidigt så säger partiet an annan sak om något annat och jag kan absolut inte hålla med. Då väger den negativa saken över den positiva så man inte för något i världen vill rösta på det.

Vad man än väljer så finns det överallt stora nackdelar.

Det är tur att det finns ytterligare ett alternativ. Att rösta blankt! I år kommer det behövas som det ser ut i dagsläget!


                                                                           // Tjejen bakom Fuck You, I won´t do as you tell me!


Kommentarer
Postat av: eroooticaaa

hah okej. jag vet 3 stycken som redan skaffat en sexblogg efter mig. Verkar som att jag har skaffat lite inflytnade. iofs så uoodaterar det aldrig.

2010-08-15 @ 12:55:40
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Postat av: sofia

jag fastnade inte riktigt för några av skorna :)

2010-08-15 @ 13:02:00
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0