STOP!

Jag kommer göra ett kort blogguppehåll i helgen. Eller i alla fall Lördagen.

Jag kommer inte ha möjlighet till internet så jag kommer inte kunna lägga upp något alls. Och som sagt i alla fall på Lördagen. Möjligtvis även söndag och fredag. Beroende på hur stressad jag är då.

Om det nu inte finns någon snälling här som vet hur man gör tidsinställda inlägg och vill berätta det för mig. Då kan det finnas en möjlighet att det blir av.

Kommer det inte upp något imorgon då vet ni att jag är super duper stressad och att jag har massor att göra. Då kan ni tänka på mig. Kommer ni igåg mitt "tick tack tick tack" inlägg? Mmm, lite jobbigt att höra hur tiden går. Nu kommer jag även känna hur tiden går. Och det är värre. Tänk om tiden kunde göra såhär ibland:



För nu går det för snabbt!

Ja en ritktig tidsoptimist är jag och är alltid ute i sista stund. Men det är mitt eget fel. man har bara sig själv att skylla om man blir försenad. man hade alltid kunnat göra grejerna liite tidigare.


                                                                        // Tjejen bakom Fuck You, I won´t do as you tell me!

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: Tack så jättemycket, jättekul att höra ^^

2010-08-26 @ 16:11:35
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0