Tick tack tick tack...

Klockan tickar och klockan går tick tack tick tack.

Det värsta är när man sitter i ett rum där det finns en klocka som tickar så det väsnas och låter i rummet. TICK TACK... Det är så man blir tokig av det höga tickandet och tackandet. Mer och mer stressad blir man och man kan höra hur tiden går, långsamt eller snabbt för den delen också beroende på vad som komma skall. Tick...tack...tick...tack...tick...tack...

Tack och lov att klockan här inne, där jag sitter när jag skriver detta, inte låter. Jag har lyssnat efter den så många gånger men aldrig hört den. Men nej! Nu för första gången kom jag på. Jag stod precis under klockan förut och visst kickade den? Gjorde den inte det? Högt och tydligt? JO, det gjorde den!!!

Tidigare har jag aldrig hört när jag till och med försökt. Nu ekar det i hela huvudet som basen i en bil med högt spelande musik, när man har huvudvärk. Eller som vuvuzelorna på en fotbollsmatch som man vill lyssna på.




Det finns vissa ljud som man helst hade varit utan men som man ändå är glad att man hör. För hade man inte hört dem hade man ju inte hört någonting alls.


                                                                     // Tjejen bakom Fuck You, I won´t do as you tell me!


Kommentarer
Postat av: p i i n k p i i e r c i n g ♥

svar: det är lite olika det där, jag hade iaf mellan 100-300 besökare varje dag, många kommentarer i varje inlägg, sen hamna jag bara på aktiva listan:)



allt bra?:D

2010-08-25 @ 11:34:47
URL: http://piinkpiiercing.blogg.se/
Postat av: JENNIE

Sv: Fångarna på fortet är ikväll också så du behöver inte vänta till nästa vecka ;)

2010-08-25 @ 11:40:32
URL: http://jenniesplace.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Fina ord :) Ja du har nog rätt i det, nu så känner jag inget sug alls liksom :P

Tack detsamma du :)

2010-08-25 @ 11:41:39
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0