Vad handlar detta om?

Vad handlar egentligen detta om. Länken jag har längre ner i inlägget från aftonbladet. Nu menar inte jag triangeldramat mellan SVT, Anders Lundin och Måns Zemlerlöw. Jag vet att de håller på att diskutera vem som kommer vara programeldare nästa år. Eftersom allsången har spårat ur. Men det gjorde den samma dag som Lasse Berghagen inte längre var kvar så det är ju ingen nyhet.

Jag menar den här texten från aftonbladet. Vad handlar den om? Vad är det de skriver om? Är det någon som kan hitta en röd tråd någonstans?

Först står det om att Måns snackat bort sin chans att bli allsångsledare. Helt plötsligt står det om sms Anders lundin skickar under Allsångs sändningen. Jag hänger inte med någon stans.

Gå in och titta själva!    http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article7633204.ab


                                                                 // Tjejen bakom Fuck You, I won´t do as you tell me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0