Var tar glassen vägen?

Det är inte bara utväxter som försvinner spårlöst.

Nej det finns fler saker som gör det.

Ge mig en glass och man vet inte var den tar vägen. Jag är en stor glassätare och lägger ut mer pengar på det än vad jag borde på sommaren.

Här är en av de stora favoriterna. Nogger.





Efter en stund ser den ut såhär:




Undra vad som har hänt... efter ytterligare en stund



Bara pinnen kvar. Det är helt otroligt.



                                                                       // Tjejen bakom Fuck You, I won´t do as you tell me!

Kommentarer
Postat av: Erica Ekblad

Hejsan =) Jag menade att jag behöver hjälpa med att lägga till annonser till mina samarbeten och lägga till fler kategorier att skriva under =)

2010-08-25 @ 13:28:33
URL: http://ekblaad.blogg.se/
Postat av: Erica Ekblad

Hejsan =) Jag menade att jag behöver hjälpa med att lägga till annonser till mina samarbeten och lägga till fler kategorier att skriva under =)

2010-08-25 @ 13:28:46
URL: http://ekblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0