Att åka tåg är verkligen inget att hurra för

Idag kan jag ärligt säga att tågtrafiken i sverige inte är något att ha. Visst jag kom fram i fredags. Men jag var mycket sen. På vägen hem var tåget också försenat.

Kommer jag åka tåg igen? Antagligen, för det är så smidigt när det fungerar. Men blir jag flera timmar sen nästa gång igen så har det varit för sista gången. Då blir det bil eller flyg. Det är tråkigt när miljön ska bli negativt påverkad bara för att tågtrafiken inte kan sköta sig. Men man måste kunna lite på färdmedlet som man åker med...




Glöm inte tävlingen. Många har varit inne på bloggen men det är inga som kommenterat. Antar att det inte är några som har egna bloggar som läser

 

                                                                  // Tjejen bakom Fuck You, I won´t do as you tell me!

 


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Jag har faktiskt inte varit med om ett extremt försenat tåg. Jag har som högst varit försenad 1½ timma, vilket jag tycker är... inte okej, men acceptabelt.

Men den värsta förseningen kanske jag får vara med om, när jag tar tåget upp till Stockholm efter jul.



Svar: Det är frustrerande att plugga, när man inte har hittat sitt sätt att lära sig på. När man väl hittar ett sätt som fungerar, går det mycket lättare. Hoppas att du hittar ditt sätt, lycka till.

Dock har jag inte kommit på något sätt som fungerar för att jag väl komma igång med pluggandet. Har du något tips?

Tack för att du kommenterade.



Kram

2010-12-12 @ 14:09:39
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0