Min gammla blogg

Jag har haft en blogg tidigare oh jag läste igenom den nu. Inte allt för det är mycket i den men stora delar har jag läst. Den är så mysig. Tycker verkligen om den. Jätte mysigt skrivet och härliga bilder.

Helt plötsligt inser jag hur jag vill att denna bloggen ska vara. Men NEJ, det kommer fortfarande inte vara massa "dagens outfit". Jag har aldrig gjort ett sånt inlägg för jag vet att jag inte behöver göra det för att få läsare.

Men jag vill inte ta bort mina äckliga bilder och galet skrivna inlägg där jag är härligt ironisk och skojsam. För det är också vad jag vill ha med i den.

Här slänger jag in en bild på efterrätten på nyår då det blev myskväll hemma.


Snyggt va?!?


                                                                          //Tjejen bakom Fuck You, I won´t do as you tell me!

Kommentarer
Postat av: eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg! Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mina funderingar kring sex&kärlek, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, veckans sexställningar, sextips, sexminnen och massa mer:)

2011-03-20 @ 12:10:34
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Glad Påsk :)

2011-04-22 @ 18:08:39
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag hittade din sida av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att skriva :)

2011-07-20 @ 10:43:11
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0